Pages

Sunday 9 December 2012

Ayuh..Cuci Mata

Mari-mari cuci mata..bukan cuci mata sebab banyak taik mata mahupun cuci mata layan gambar perempuan dengan 'ase-aset peribadinya'..aku nak korang cuci mata lihat  gambar- gambar yang aku nak share bawah ni nanti yang agak memukau mataku dan terpegun melihatnya lantas terdetik di hati "Bijaknya kalian boleh terfikir melukis plan bangunan sebergini dan berjaya menjadikannya realiti, tukar kebijaksanaan anda dengan saya meh" :P


Jom cuci mata....

The Crooked House at Spot (Poland)


Puzzling World Lake Wanaka ( Otago, New Zealand )



Cubic Houses ( Rotterdam, Netherlands )



Pabellon de Argon ( Zaroga )



The Hole House ( Texas, USA )



Piano House ( Huainan, China )   




Turning Torso ( MalmÖ, Sweden )




Mind House ( Baecelona, Spain )


Yang gambar terakhir bawah ni, aku macam " Apesal engkau nak rumah tenggek atas bangunan rupa macam gitu, tak ada kerja lain...??" tiba-tiba aku nak emo tak tentu pasal lak kan..hehe..ok, jangan layan.




Ni ah rumah sape yang tersesat ni...hee



 






No comments:

Post a Comment